آخرین اخبار

افشای راز قتل هولناک ۳ طلافروش اصفهانی

قاتل در اعترافاتش گفت: طلافروشان اصفهانی را از سال‌ها قبل که به این شهر می‌آمدند می‌شناختم، از چندی قبل با آنها دچار اختلافات شخصی شدم و تصمیم گرفتم آنها را به قتل برسانم.

اشتراک گذاری
30 مرداد 1402
کد مطلب : 7128

توازن

قاتل در اعترافاتش گفت: طلافروشان اصفهانی را از سال‌ها قبل که به این شهر می‌آمدند می‌شناختم، از چندی قبل با آنها دچار اختلافات شخصی شدم و تصمیم گرفتم آنها را به قتل برسانم.

|

۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۲۵:۵۳

راز قتل ۳طلافروش اصفهانی که در یک باغ در کازرون قربانی انتقامی کور شده بودند با شناسایی عامل جنایت در زندان، پس از سه سال فاش شد.

به گزارش جام‌جم، بامداد ۳۱ تیرماه سال ۹۹ صدای شلیک چند گلوله از باغی در اطراف کازرون سکوت صبحگاهی را شکست. نگهبان یکی از باغ‌ها که متوجه صدا شده بود سراسیمه به خیابان آمد اما همه چیز در گرگ‌و‌میش هوا عادی بود. او که می‌دانست صدای شلیک از باغ کناری است و این باغ در اختیار مهمانان صاحب باغ است سریع با مرد تاجر تماس گرفت و موضوع را به او اطلاع داد. دقایقی بعد مرد تاجر به مقابل باغش رسید و هرچه با مهمانان تماس گرفت کسی جوابگو نبود. سراسیمه به داخل باغ رفت اما همه چیز عادی بود و خودرو سه مرد طلافروش داخل حیاط بود. دقایقی بعد با ورود مرد تاجر به داخل اتاق او با جسد سه مرد میانسال روبه‌رو شد که به علت اصابت گلوله بی‌جان روی زمین افتاده بودند. او با پلیس تماس گرفت و از وقوع جنایتی هولناک خبر داد.

با حضور ماموران آنها با اجساد سه مرد میانسال روبه‌رو شدند که همگی به علت اصابت گلوله به قتل رسیده بودند. صاحب باغ که مردی طلا‌فروش بود و اجساد را پیدا و به پلیس خبر داده بود در بازجویی‌های اولیه مدعی شد هر سه مقتول طلا‌فروش کیفی و اهل اصفهان هستند که برای تجارت طلا ۳۷ سال است که به کازرون رفت و آمد دارند. دو نفر از آنها برادر هستند و سال‌هاست که به‌جز من با چند نفر دیگر هم تجارت دارند. این سه هر بار به کازرون می‌آیند سه روز مهمان من هستند. تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل با غافلگیری مقتولان با شلیک از تفنگ ساچمه‌زنی آنها را کشته است.

کارآگاهان پلیس که احتمال می‌دادند سه مرد طلافروش قربانی سرقت مرگبار شده‌اند، جست‌وجو در باغ را آغاز کردند که مشخص شد کوله‌پشتی حامل ۴۰۰ گرم طلا در یکی از اتاق‌ها دست‌نخورده باقی مانده و خودرو گران‌قیمت آنها نیز سرقت نشده که همین موضوع فرضیه قتل به دلیل سرقت را رد کرد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان تمام افرادی که با این سه نفر ارتباط داشتند را مورد بازجویی قرار دادند و چند مظنون جنایت هم دستگیر شدند اما هیچ ردی از آنها به دست نیامد.در حالی که سه سال از وقوع جنایت می‌گذشت، چندی قبل کارآگاهان پلیس آگاهی فارس توانستند رد یکی از مجرمان مسلح و خطرناک استان را در قتل طلافروشان اصفهانی پیدا کنند. تحقیقات برای شناسایی مظنون اصلی ادامه داشت که مشخص شد مرد جوان به علت سرقت مسلحانه در یکی از شهرهای استان فارس در زندان است.

با انتقال متهم به اداره آگاهی او تحت بازجویی قرار گرفت و منکر هرگونه ارتباطی با قتل طلافروشان شد اما سرانجام به این جنایت هولناک با همدستی دوستش اعتراف کرد.

قاتل خطرناک در اعترافاتش مدعی شد: طلافروشان اصفهانی را از سال‌ها قبل که به این شهر می‌آمدند می‌شناختم، از چندی قبل با آنها دچار اختلافات شخصی شدم و تصمیم گرفتم آنها را به قتل برسانم. آخرین‌بار که به کازرون آمدند محل اقامت آنها را شناسایی کردیم و با اسلحه ساچمه‌ای که داشتم با همدستی دوستم شبانه وارد باغ شدیم. حوالی ساعت ۴ صبح با اطمینان از خواب بودن آنها، بی‌سر‌و‌صدا بالای سرشان رفتیم و من با شلیک چند گلوله در خواب آنها را کشتم و از در پشتی باغ فرار کردیم.متهم با بیان این‌که فکر نمی‌کرد شناسایی و دستگیر شود، گفت: به جرم سرقت مسلحانه در زندان بودم که ماموران سراغم آمدند و فهمیدم راز قتل سه مرد اصفهانی فاش  شده است.

سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اعلام این خبر گفت: همدست متهم نیز در زندان شناسایی شد و به همراهی قاتل اعتراف کرد. متهمان با انتقال به محل ارتکاب قتل، صحنه جنایت را بازسازی کرده و با تکمیل تحقیقات روانه زندان شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =